Ξεκινήστε ένα νέο τρόπο ζωής

Ορισμένες φορές το μόνο που χρειάζεστε είναι κίνητρο. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πάρετε την απόφαση.

Κάντε ένα βήμα τη φορά.

Η διατροφή, η άσκηση και η μείωση του στρες είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης. Αλλά δεν είναι ανάγκη να τα αντιμετωπίσετε όλα μαζί ταυτόχρονα. Κατακτήστε ένα από αυτά, όπως το να τρώτε πιο υγιεινές τροφές, και στη συνέχεια προχωρήστε στο επόμενο βήμα.

Φροντίστε να συζητήσετε με τον γιατρό σας πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης.

Να έχετε ρεαλιστικούς στόχους.

Θέστε στόχους που μπορείτε να πετύχετε. Εάν πρέπει να χάσετε βάρος, μην σκέφτεστε ότι πρέπει να χάσετε 20 κιλά, αλλά εστιάστε στα πρώτα δύο. Εάν ξεκινάτε ένα πρόγραμμα εξάσκησης, δεν είναι ρεαλιστικό να νομίζετε ότι θα τρέχετε μαραθώνιο σε δύο μήνες.

Κάντε πράγματα που σας ταιριάζουν και μην τα παρατάτε!

Προγραμματίστε από πριν.

Ένας τρόπος ζωής που προάγει την υγεία της καρδιάς δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να περνάτε καλά. Μπορείτε, και πρέπει, να πηγαίνετε σε εστιατόρια, σε πάρτι, αλλά και διακοπές. Κάντε έναν προγραμματισμό.


Η τεχνολογία μας βοηθά πλέον περισσότερο από ποτέ στην προσπάθειά μας να αποκτήσουμε έναν υγιή τρόπο ζωής. Σχεδόν καθημερινά κυκλοφορούν νέες εφαρμογές που σχετίζονται με την υγεία. Μάθετε γι' αυτές και χρησιμοποιήστε το smartphone σας για να βελτιώσετε την υγεία σας.

Αναπτύξτε ένα δίκτυο υποστήριξης.

Μην νιώθετε ότι πρέπει να το κάνετε όλο αυτό μόνοι σας. Χτίστε ένα δίκτυο υποστήριξης από φίλους, συγγενείς και συνεργάτες, οι οποίοι θα σας δώσουν την ώθηση που χρειάζεστε για να συνεχίσετε.

Back to Top