Διαχείριση του πόνου

Στη σημερινή εποχή, υπάρχει ευτυχώς η δυνατότητα αποτελεσματικής αντιμετώπισης των περισσότερων τύπων πόνου με αναλγητικά προϊόντα που επιτρέπουν σε εκατομμύρια ανθρώπους να ζουν χωρίς πόνο. Εξερευνήστε τους διαφορετικούς τρόπους για τη διαχείριση των διαφόρων τύπων πόνου.

Οι περισσότεροι άνθρωποι που υποφέρουν από πονοκεφάλους μπορούν να επωφεληθούν λαμβάνοντας ορισμένα ή όλα τα παρακάτω προληπτικά μέτρα:

  • Εντοπίστε τι είναι αυτό που σας προκαλεί πονοκέφαλο – μπορεί να είναι η διατροφή, η έλλειψη ύπνου, ορμονικές αλλαγές κτλ.

  • Κάντε ορισμένες αλλαγές στον τρόπο ζωής – αποκτήστε μια πιο οργανωμένη καθημερινή ρουτίνα στη ζωή σας για να αποφύγετε τις ανισορροπίες.

  • Μάθετε τεχνικές χαλάρωσης και ελαχιστοποιήστε το επίπεδο του καθημερινού σας στρες.

  • Πάρτε το κατάλληλο αναλγητικό όταν εμφανίζεται ο πονοκέφαλος. Η ASPIRIN® έχει αποδειχθεί ότι ανακουφίζει αποτελεσματικά από τον πονοκέφαλο τάσης.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για την αποφυγή του κύκλου που προκαλεί και συντηρεί τον σωματικό/μυϊκό πόνο:

  • Μην αμελείτε ποτέ τη σωματική δραστηριότητα, επιλέγοντας σταδιακά περισσότερες ασκήσεις ανάλογα με τις δυνατότητές σας.

  • Να κάνετε ζέσταμα πριν από την άσκηση για 10 με 15 λεπτά, επιλέγοντας χαλαρό τρέξιμο ή επιτόπιο περπάτημα.

  • Να κοιμάστε αρκετά ανάλογα με τις ανάγκες σας: ο καλός ύπνος σε ένα ήσυχο περιβάλλον είναι εξαιρετικά σημαντικός.

  • Φροντίστε να μειώσετε το στρες , για παράδειγμα κάνοντας ασκήσεις αναπνοής, διαλογισμό, γιόγκα κτλ.

  • Όταν εμφανίζεται ο πόνος, η ASPIRIN® έχει μελετηθεί περισσότερο από κάθε άλλο αναλγητικό και είναι  ασφαλής και αποτελεσματική λύση.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για την προστασία της σπονδυλικής σας στήλης:

  • Nα σκύβετε λυγίζοντας τα γόνατά σας και όχι τη μέση σας όταν θέλετε να σηκώσετε βαριά αντικείμενα.

  • Η παχυσαρκία σχετίζεται με προβλήματα πόνου στην μέση. Διατηρείτε το σωματικό βάρος σας στο κατάλληλο επίπεδο ανάλογα με το σώμα σας.

  • Ξεκουράστε την πλάτη σας κοιμώμενοι στο πλάι, με τα γόνατα λυγισμένα και ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι σας.

  • Οι ασκήσεις αναπνοής μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της στάσης του σώματος, χαρίζοντάς σας ένα πιο δυνατό και εύκαμπτο σώμα.

  • Οταν εμφανίζεται ο πόνος στην μέση, τα ΜΣΑΦ (Μη Στεροειδή Αντιφλεγμονώδη Φάρμακα) είναι ασφαλείς και αποτελεσματικές λύσεις που σας βοηθούν να καταπραΰνετε τον πόνο και να επανέλθετε στη συνήθη ρουτίνα σας. Στα ΜΣΑΦ περιλαμβάνονται φαρμακευτικές ουσίες  όπως η ιβουπροφαίνη, η ναπροξένη, η δικλοφαινάκη και το ακετυλοσαλικυλικό οξύ, η δραστική ουσία της ASPIRIN®.

Back to Top